Ebike1 slide

Szybko, ze stylem
i zwinnie...

...a dodatkowo mogę jeszcze
coś zrobić dla zdrowia i środowiska.
Na moim e-rowerze marki Kreidler bez trudu
przedzieram się przez wielkomiejską dżunglę.
Kto by tu jeszcze myślał o samochodzie?

Ebike3 slide

Doskonale znam się na dynamice w New Economy.
Oznacza ona elastyczne i szybkie działanie.
Dokładnie tak, jak działanie mojego

e-roweru Kreidler:
Silnik wpływający
na moją nową mobilność.

Ebike2 slide

Znakomita jakość,
genialna obsługa!

Jasne, lepiej śmigać w dół, niż mozolnie pedałować pod górę.
Dzięki e-rowerom marki Kreidler
niestraszne są mi żadne wzniesienia
i mogę się całkowicie skupić na doskonałej jeździe rowerem.

SOLIDNOŚĆ, MOC, INNOWACJA

ROWERY ELEKTRYCZNE KREIDLER NAPĘDZANE PRZEZ:

BOSCH

BOSCH E-BIKE SYSTEM

BOSCH E-BIKETRZY TYPY PRZYJEMNEJ JAZDY

Bosch, kreując nowe trendy dla e-rowerów, wprowadził linie Performance, Active i Classic. Napęd w tych modelach charakteryzuje się własnym profilem dopasowanym do potrzeb użytkownika.
Linia Performance daje moc i prędkość potrzebną zawodowcom w każdych warunkach. Może to być wymagający pojedynczy odcinek lub dłuższa trasa. Active i Classic są nieco inne – stawiają na niezawodny i jednostajny napęd, skupiając się przy tym na wydajności i ergonomii.

NAPĘD PERFORMANCE SPEED

Drive Unit Performance SpeedWspomaganie pedałowania do 45km/h | masa: 3,5 kg | moc znamionowa: 350 W | moment obrotowy: 40–60 Nm | silnik umieszczony w środku (nisko położony środek ciężkości poprawia znacznie właściwości jezdne) | elektroniczna kontrola przez 3 czujniki: prędkości, momentu obrotowego, kadencji | ochrona przed odpryskami drogowymi | nie wymaga konserwacji | system startu: sportowy

NAPĘD PERFORMANCE CRUISE

Drive Unit Performance CruiseWspomaganie pedałowania do 25 km/h | waga: 3,5 kg | moc znamionowa: 250 |moment obrotowy: 40–60 Nm | silnik umieszczony w środku (niski środek ciężkości) | elektroniczna kontrola przez 3 czujniki – prędkości, momentu obrotowego oraz kadencji | nie wymaga konserwacji | ochrona przed odpryskami drogowymi | system startu: dynamiczny

NAPĘD ACTIVE CRUISE

Drive Unit Active CruiseWspomaganie pedałowania do 25km/h | masa: 3.5 kg | moc znamionowa: 250 W | moment obrotowy: 35–48 Nm | silnik umieszczony w środku (niski środek ciężkości) | elektroniczna kontrola przez 3 czujniki: prędkości, momentu obrotowego, częstości pedałowania | ochrona przed odpryskami drogowymi |nie wymaga konserwacji | system startu: płynny

NAPĘD CLASSIC

Drive Unit ClassicWspomaganie pedałowania do 25 km/h | masa: 3.5 kg | moc znamionowa: 250 W | moment obrotowy: 30–50 Nm | silnik umieszczony w środku (niski środek ciężkości) | elektroniczna kontrola przez 3 czujniki: prędkości, momentu obrotowego, częstości pedałowania | ochrona przed odpryskami drogowymi |nie wymaga konserwacji | system startu: płynny

* Źródło danych technicznych: Bosch
Informacje te odnoszą się do sprzyjających warunków: lekkie wzniesienia, średnia prędkość 25 km/h, lekki wiatr, 10-20 °C, średniej jakości komponenty roweru, profil i ciśnienie opony o średnim tarciu, równomierne pedałowanie, poprawna zmiana przerzutek, waga rowerzysty od 70 do 80 kg.

KOMPUTER POKŁADOWY NYON ALL-IN-ONE

bosch nyonFunkcja nawigacji, fitness oraz Internet | nawigacja dostosowana do potrzeb roweru wraz z Moving Map | połączenie bluetooth z paskiem na klatce piersiowej mierzącym rytm pracy serca | dzięki połączeniu ze smartfonem na wyświetlaczu pokazują się wiadomości SMS oraz przychodzące połączenia | duży, kolorowy wyświetlacz 4,3 cala | mikrointerfejs USB | możliwość indywidualnego ustawienia wspomagania silnika w 5
trybach jazdy | wodoszczelny przy zamknięciu portu USB

KOMPUTER POKŁADOWY INTUVIA

INTUVIA BOARD COMPUTERProsta obsługa | port USB do ładowania (np. odtwarzacza mp3 czy smartfona) | system ułatwiający start (do 6 km/h) | 5 rożnych trybów: eco, tour, sport, turbo, off | informacja o zasięgu, długości trasy, czasie jazdy, średniej prędkości | wyświetlacz aktualnego wspomagania silnika, zegar, maksymalna prędkość, całkowity dystans, całkowity czas | menu konfiguracji

BATERIA POWERPACK

Lekka bateria – najlepsza w swojej klasie | prosta obsługa | wysoka żywotność | prosta w ładowaniu i przechowywaniu (w każdym miejscu i czasie) | można ładować bez odłączania baterii | 2 lata gwarancji

POWERPACK 300
Napięcie: 36 V | pojemność : 8.4 Ah | zawartość energii: 300 Wh | masa: 2.2 kg | system antykradzieżowy | może być ładowana pod napięciem 230 volt (100% w 2,5 h)
POWERPACK 400
Napięcie: 36 V | pojemność: 11.6 Ah | zawartość energii: 400 Wh | masa: 2.5 kg | system antykradzieżowy | może być ładowana pod napięciem 230 volt (100% w 3,5 h)
Carrier batteryFrame battery

SHIMANO

SYSTEM NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO STEPS MARKI SHIMANO

KOMPLETNY SYSTEM NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO DO SILNIKÓW UMIESZCZONYCH W ŚRODKU

System napędu elektrycznego STEPS firmy SHIMANO to nowy napęd do silników umieszczonych w środku, przeznaczonych dla segmentu rowerów elektrycznych. STEPS jest w pełni zintegrowanym układem komponentów wiodącego na światowym rynku producenta części rowerowych. Dzięki niemu doskonale współgrają ze sobą: jednostka napędowa, bateria, przekładnia przednia, komputer rowerowy oraz łańcuch.

E-rowery marki Kreidler zostały specjalnie skonstruowane dla tego rodzaju napędu, co zwiększa korzyści płynące z tego innowacyjnego rozwiązania – dzięki sprawdzonej technologii produkcji ram, jak również przez zastosowanie komponentów o wysokiej jakości i długiej żywotności.

Shimano STEPS

Silnik Shimano

SILNIK UMIESZCZONY W ŚRODKU STEPS

Kompaktowy, lekki oraz bardzo wydajny – silnik umieszczony w środku STEPS waży niewiele, bo tylko 3,1 kg, i zapewnia trzy poziomy wspomagania: eco, normalny oraz high. W trybie eco rower pokonuje dystans do 120 km, w trybie normalnym do 100 km, a w trybie high do 80 km. Lekka budowa gwarantuje lepszą kontrolę podczas jazdy oraz właściwości jezdne roweru.

AKUMULATOR STEPS

Shimano akkuWytrzymały, mocny i niezawodny – akumulator STEPS ma moc 418 watogodzin. Również po 1000 cykli ładowania moc utrzymuje się na poziomie ponad 250 watogodzin. Czas ładowania wynosi średnio 4 godziny. Poza tym akumulator STEPS można instalować w 2 różnych pozycjach: z tyłu lub pod rurą.

WYŚWIETLACZ STEPS

Komputer ShimanoSubtelny, przejrzysty, wyraźny – komputer pokładowy STEPS dostarcza wszelkich informacji dotyczących wybranego trybu jazdy, dystansu do przejechania przy aktualnym stanie naładowania akumulatora, prędkości oraz pokonanego dotychczas dystansu.

ŁAŃCUCH I MECHANIZM KORBOWY

Wydajny, cichy, praktycznie nie wymaga konserwacji – oprócz mocnego napędu, na łańcuch i mechanizm korbowy oddziałują również inne siły. Łańcuch oraz mechanizm korbowy, które są elementami układu napędowego STEPS, to wzmocnione elementy systemu oferowanego przez SHIMANO kompensujące większe obciążenie.

PANASONIC

SYSTEM SILNIKA PANASONIC UMIESZCZONEGO W ŚRODKU

Silnik Pansonic

SILNIK UMIESZCZONY W ŚRODKU

W porównaniu do swojego poprzednika nowy system silnika Panasonic umieszczonego w środku jest znacznie bardziej kompaktowy. Dzięki wyższemu momentowi obrotowemu (wynoszącemu 60 niutonometrów w trybie high), system ten jest porównywalny z aktualnie dostępnymi na rynku napędami marki Bosch. Nowy panel sterowania posiada na manetce wyświetlacz LCD oraz zdalne sterowanie. Dzięki systemowi silnika umieszczonego w środku marki Panasonic, akumulatory można ładować bezpośrednio na rowerze. Silnik marki Panasonic wykazuje maksymalną moc 350 W oraz zapewnia wspomaganie do 25 km/h, ważąc przy tym mniej niż 4 kg.

Akumulator Pansonic

AKUMULATOR

To pierwszy stosowany w e-rowerach system, który umożliwia bezpośrednie ładowanie w samym rowerze. Akumulator Panasonic ma moc 540 watogodzin i waży niespełna 3,8 kg. Dystans w trybie eco wynosi ok. 156 km, w trybie standard ok. 126 km, a w sportowym trybie high aż 116 km. Czas ładowania wynosi 5,5 godziny.

Komputer Panasonic

PANEL STEROWANIA

Na nowej, podświetlanej konsoli sterowania, która z wyglądu przypomina smartfon, w przejrzysty sposób wyświetlane są informacje na temat prędkości (aktualnej, maksymalnej, średniej, łącznej oraz dot. kilometrów przejechanych w danym dniu), pozostałego dystansu oraz bieżącej mocy wspomagania. Dodatkowe, zdalne sterowanie na kierownicy zapewnia większe bezpieczeństwo, a ręka może pozostać na kierownicy. Dzięki portowi USB można dokonać odczytu diagnozy błędów, ale także naładować urządzenia zewnętrzne (np. smartfona czy odtwarzacz plików MP3).

VIDEO – STABILNOŚĆ PODCZS JAZDY

RE.VOLT!

ODKRYJ ROWERY ELEKTRYCZNE KREIDLER

MASZ JESZCZE PYTANIA?

TESTY ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH MARKI KREIDLER

LAS VEGAS 2.0
LAS VEGAS 2.0e.bike - Das Pedelec MagazinPobierz PDF (wersja DE)
Vitality Eco 1 Shimano Nexus
Vitality Eco 1 Shimano Nexuse.bike - Das Pedelec MagazinPobierz PDF (wersja DE)
Vitality Eco 4
Vitality Eco 4ElektroRad MagazinPobierz PDF (wersja DE)